środa, 29 kwietnia 2015

Nuno felt dress with eco color. Jedwabno filcowa suknia ekologicznie barwiona.

Witam serdecznie po dłuższej przerwie.
Nie leniuchowałam lecz pracowałam choć z różnym skutkiem. Najlepiej mi szło filcowane :-))
Postanowiłam zrobić sukienkę na uroczystość rodzinną, która odbędzie się pod koniec maja.
Na rozrzedzonej jedwabnej gazie ułożyłam wełnę z merynosa australijskiego 18 mic. (kiedyś pokuszę się o 16 mic. ale na razie w Polsce jest nie do zdobycia) a na niej udrapowałam z nierozrzedzonego jedwabiu róże i zmarszczki oraz gdzieniegdzie pozostawiłam jedwab gładki.  Oczywiście w ruch poszły też chusteczki jedwabne, nici jedwabne oraz włókna tencelu, które w barwieniu słabiej załapują kolor.
Gdy sukienka była gotowa zaprawiłam ją żelazem jak uczy Gaja i wrzuciłam do wywaru z łupin cebuli. Wyszedł zabójczy oliwkowy kolor. A oto efekty:






W następnym poście trochę eco printingu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz