piątek, 19 lutego 2016

Felt silk skirt. Spódnica filcowana na jedwabiu.

Nareszcie!!!!!
Moja przyjaciółka miała urodziny 12 grudnia i na dodatek zdążyła już mieć imieniny w połowie lutego a ja oczywiście bez prezentu bo ..... musi nabrać mocy abym mogła coś ufilcować.
No i jest spódnica w kolorze pomarańczowym wpadającym w orange z czarnym. Od wewnątrz i na wierzchu błyszczące jedwabie. Dodatkowo ozdobiona jedwabnymi nićmi i angeliną. Zamek ozdobny, wszyty na wierzchu, tak jakoś mi się spodobało....







Spódnica z 1/2 koła, leciutka i delikatna około 100 gram. Forma robocza zajęła mi cały stół czyli 90x160. Pracy mnóstwo ale jakie zadowolenie po skończonej robocie :-)


4 komentarze:

  1. Przepiękne kolorki, kolejne Twoje dzieło i ta lekkość....cudowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń